Resfeber

Imorgon åker vi till Johannesburg där Pascal ska skriva tre prov. På tisdag fortsätter vår resa till Sverige. Det går inte att beskriva hur mycket vi längtar. Tre veckor med vänner, familj och svensk mat. Åh-herre-gud. Jag har packat jättefå saker. Pascal överröste mig med beröm innan han genomskådade mitt drag. "Det är för att du tänker shoppa skitmycket, eller hur?!" Har man ingenting att ta på sig så har man ju faktiskt inget annat val än att köpa någonting nytt..

I fredags tyckte Sarah att jag skulle ha avskedsfest. En briljant idé tyckte jag. Jag, Sarah och Christel möttes upp på Cottonfields och drack drinkar och drog rövarhistorier. Efter ett tag dök även Elham upp. Hon fyllde år och det smällde liksom lite högre än en avskedsfest inför en semester på tre veckor.



Elham blev väldigt glad då vi valde att fira henne med en flaska "champagne".



Det blev Sarah också för den delen.



Fast vi var faktiskt himla glada allihop när jag tänker efter.

Igår var vi på Durban airshow på Virginia airport. Årets största händelse. Typ. Det innebär att man tittar på flygplan och.. tittar på flygplan. Under väldigt många timmar.


Kommentarer
Postat av: LenaB

♥-ligt välkomna hem!

2011-07-17 @ 18:27:09
Postat av: britt wiklund

Oj, vad vi längtar i Bäckfjärden. Pussar och kramar fråm mamsen och papsen.

2011-07-17 @ 19:53:30
Postat av: Jenny

Varmt välkomna hem. Kram

2011-07-17 @ 20:55:07
Postat av: Sussie

LEKA!!

2011-07-18 @ 15:31:50
Postat av: kusin vitamin

ah vad avis jag blir!! ha sa kul hemma i landet lagom sa ses vi i oktober pussen kussen

2011-07-19 @ 06:40:34
Postat av: Maria Burlin

Välkomna hem! =)

2011-07-19 @ 08:42:44
Postat av: Jossan

Lena: Tack, tack! vi ses om ett dygn!

Mamma: Vi längtar mer! puss & kram

Jenny: Tackar! kram

Sussie: Klart vi ska!!!

Emph: Ja, snart ses vi, jag längtar!!! puss puss

Maria: Tusen tack!

2011-07-19 @ 09:31:11
Postat av: Nadja

Det ser ut som att ni hade en lyckad kvall! :) nara sverige i september? x

2011-07-20 @ 14:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0