Fredag

Igår var jag på lunch hemma hos Lindah med svenskorna. Det bjöds på lchf-mat och intressanta samtalsämnen som skillnaden mellan gelé och akrylnaglar, möhippor och läskiga djur. Jag skrattar fortfarande när jag tänker på Maria som delar samma obehagskänslor angående ödlor som jag. Hennes man får jaga ikapp dem med en grilltång ifall de befinner sig i sovrummet. Det är fantastiskt, jag blev väldigt inspirerad.



Svenskorna Lindah, Jenny, Maria och Anna.

Fredagen har redan bjudit på massor av skratt. Ett roligt mail från Josse med blandat innehåll, ytterligare ett roligt mail, fast från mamma denna gång, som började med "hejsan min gullenutt!" och tokiga sms från Emily. Sedan har vi bokat lyx-safari i Thanda nästa helg (mer om detta senare). I eftermiddag kommer Sarah förbi för fredagsvin och lite senare ska jag och Pascal grilla (fredagstradition). Underbara fredag.


Kommentarer
Postat av: Sussie

Äckligt liv. Höjdpunkten på min planeringslista för dagen är att gå en runda på elljusspåret och sedan städa min lägenhet. Not so underbara fredag:P

2011-05-06 @ 14:11:55
Postat av: Jossan

Sussie: Du kan glädja dig åt att din kommentar antagligen är den roligaste, någonsin på denna blogg!



2011-05-06 @ 14:29:47
URL: http://jossansafrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0